onedirectionboybandstories

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Stole My Heart. Kapitel 7.

Av Moa Edsö - 21 maj 2012 21:03

     

Kapitel 7.

Återblick.

Nu var vi längst upp i London Eye. Det kändes som om vi såg hela London härifrån i den vackra solnedgången. Där stod Louis och jag tätt tillsammans, han vände sig mot mig och kollade mig rätt i ögonen. Sen kysste han mig.

----------

Louis's perspektiv.

Jag och killarna satt och åt frukost och skrattade som vanligt. Liam slutade plötsligt skratta och tog upp tidningen som låg på bordet. Han fick en bekymrad rynka i pannan och räckte mig tidningen.

Jag läste, sen blev jag stel. På första sidan var det en stor bild på mig och Annie när vi gick hand i hand på vägen, och på nästa uppslag en till bild. Denna gången när vi kramades på en resturang.

- Nej..kved jag.

- Vad är det? undrade Harry oroligt.

Jag räckte honnom tidningen ocg han läste.

- Jag tycker inte att du ska skämmas över att du och Annie verkligen gillar varandra, sa Niall.

- Jag skäms inte, jag är bara rädd att alla personer som kommer att hata Annie, störa henne och massa annat.


Annie's perspeektiv.

Jag vaknade av att jag hörde an massa folk utanför huset. Jag gick upp från den varma, sköna sängen och gick fram till fönstret. Jag drog upp persiennen. Där utanför Jornalister, Paparatzis och massvis av andra mäniskor från TV, radio och massvis med andra människor. Jag slängde på mig lite kläder och sprang in till Lisa's rum. Hon sov.

- Lisa!!

- Öhh, va??

- Vakna!! titta ut!..

Lisa gick upp ur sängen och sprang bort till fönstret.

- Ojdå..vad är det här?

Jag tog upp tidningen som jag hade lyckats få med mig i farten in till Lisa. Jag visade henne.

- Ohhh jaha.. dääärför..

- Mmh..vad ska jag göra?

- Ring Lou!

------------------------------

Ledsen för ett kort kapitel och för att ni fick vänta hela helgen för ett, men jag har varit i Gbg och inte haft nån tillgång till en dator.. :// xx

Kommentera, så får ni nästa kapitel strax. :* <3

    
 
Ingen bild

Therese :)

24 juni 2012 22:56

MER! ÄLSKAR DEN! <3

Moa Edsö

26 juni 2012 19:39

Tack :)
mera kommer idag ( den 26:onde )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Edsö - 9 augusti 2012 20:03

        Kapitel 4   återblick.   We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen. - You like...

Av Moa Edsö - 2 augusti 2012 00:30

        Kapitel 3.   Återblick.   När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i ru...

Av Moa Edsö - 29 juli 2012 13:15

         Kapitel 2.   Louis's perspektiv. - What are you doing? frågade Harry. - I'm trying to learn some swedish. sa jag och kollade upp från boken. - Cool, tell me something in swedish. - Ehm.. Hej Harry, vad vill du göra? -´What...

Av Moa Edsö - 28 juli 2012 23:18

Ny ff nu då c: Summer Love         Summer Love.  Kapitel 1. Prolog. Zayn's perspektiv Jag och killarna har ledigt hela sommaren, inga journalister, inga fotografer, inga paparatzis och kanske ledigt från alla skrikande ...

Av Moa Edsö - 28 juni 2012 21:10

      Kapitel 15. Sista kapitlet.   Återblick. Vi gick längs med en korridor på flygplatsen som ledde till Gate 27, där vi skulle gå på planet tillbaka till London. -Le plan de retour ā Londres laisse en dix minutes. Embarquement se p...

Ovido - Quiz & Flashcards