onedirectionboybandstories

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

Summer Love. Kapitel 3.

Av Moa Edsö - 2 augusti 2012 00:30

       

Kapitel 3.


Återblick.


När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.
- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.
- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i rummet och satte sig.
- Hehe, youre always hungry Niall, sa Liam och skrattade.


-------------

Niall's perspektiv.

När alla hade ätit upp hjälptes vi åt med att duka avo ch diska.
Ute var det jättevarmt och hilmen var klarblå så vi bestämde oss för att gå ner till sjön för att bada.

Vi stod nere på bryggan och kollade ut över vattnet när vi såg en tjej vinka åt oss på andra sidan den lilla sjön.
- Who's the girl who waves? undrade Louis.
- Oh, that's Belinda. svarade Zayn.
- How do you know her? undrade Harry.
- I met her when I were looking for the supermarket.
- Let's swim over to them, sa Liam och hoppade i. För nu hade det kommit fram en tjej till från stigen som också vinkade åt oss.


- Who's the other girl Zayn? frågade Louis.
- I don't know, a friend to belinda I guess.

- Hi Belinda, sa Zayn och vinkade till henne när vi närmade oss land.
- Hello, sa tjejerna och vinkade.
- Hi, sa vi andra och hoppade upp på bryggan.
- Hwo are you? frågade jag den blonda tjejen, alltså Belinda's kompis.
- Elin, and you are Niall, stammade hon fram.
- Yeah I am, sa jag och skrattade.


Elin's perspektiv.

Omg, Niall stod framför mig.. Niall Horan. Killen i One Direction jag är kär i. Hela One Direction stod framför mig.. och i badkläder! 
Jag fick behärska mig för att inte börja gråta av glädje.
- Varför sa du inte att det var Zayn i One Direction som knackade på?! viskade jag till Belinda.
- Jag vet inte, jag vart väll själv ganska chockad..

- Are you guys the one who moved in to the little red house?
- Yep, we'll be staying here all summer.
- Nice, sa Belinda.


Jag märkte att Bell (belinda) stod och tittade på zayn nästan hela tiden.
- Gillar du Zayn? viskade jag till henne? det gjorde ju inget om killarna hörde för dom fattade ju ändå inte svenska, men ifall ifall så viskade jag.
- Jag tror det.. sa hon och stod fortfarande och stirrade på Zayn.


Harry's perspektiv.

We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.
- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen.

- You like her, sa Louis till Zayn.
- Like who?
- Don't play stupid, Belinda ofcourse!
- I dot know.. I've just met her two times.

-------------------

Lite längre kapitel denna gången, men som sagt så raderades allt innan och jag var tvungen att skriva om hela detta kapitlet, men det var bara bra för det blev nog lite bättre denna gången ;)

6 kommentarer och sen börjar jag skriva nästa kapitel ;) xx

 
 
Ingen bild

Amanda

2 augusti 2012 00:57

Hette bra!!!!! Nästa!!!!!!!!!!!!!!

Moa Edsö

2 augusti 2012 01:55

Tack ;(
Nästa kommer efter 4 kommentarer till

 
Ingen bild

elin

2 augusti 2012 01:27

mihihi, nu är jag med! :D
bra, skriv meeer!

Moa Edsö

2 augusti 2012 01:56

Ja ^^
Tack c: nästa kapitel kommer efter 4 kommentarer till

 
Belinda

Belinda

2 augusti 2012 23:09

Yaay :D mera mera mera :')

http://mmidnightsun.blogg.se

Moa Edsö

3 augusti 2012 11:37

^^

 
Ingen bild

becca

2 augusti 2012 23:25

jätte bra !
är sjön liten elr ?
du är duktig på att skriva, när kommer nästa kapitel ? ;)

Moa Edsö

3 augusti 2012 11:37

Tack, ja det är en liten sjö ;)
Nästa kapitel kommer nog imon

 
jennie

jennie

4 augusti 2012 11:36

azuum,mer! :D

http://www.nattstad.se/jenniecarolinee

Moa Edsö

7 augusti 2012 20:29

tack, det kommer mera ikväll :)

 
Ingen bild

lisa

4 augusti 2012 22:10

as bra !

Moa Edsö

7 augusti 2012 20:30

tack c:

 
Ingen bild

Svea

4 augusti 2012 22:12

Super bra !!!!!!! :))))

Moa Edsö

7 augusti 2012 20:30

Taack c:

 
jennie

jennie

5 augusti 2012 12:07

aaazuuum! MEEEEEEER! :D

http://www.nattstad.se/jenniecarolinee

Moa Edsö

7 augusti 2012 20:30

Tack c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Edsö - 9 augusti 2012 20:03

        Kapitel 4   återblick.   We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen. - You like...

Av Moa Edsö - 29 juli 2012 13:15

         Kapitel 2.   Louis's perspektiv. - What are you doing? frågade Harry. - I'm trying to learn some swedish. sa jag och kollade upp från boken. - Cool, tell me something in swedish. - Ehm.. Hej Harry, vad vill du göra? -´What...

Av Moa Edsö - 28 juli 2012 23:18

Ny ff nu då c: Summer Love         Summer Love.  Kapitel 1. Prolog. Zayn's perspektiv Jag och killarna har ledigt hela sommaren, inga journalister, inga fotografer, inga paparatzis och kanske ledigt från alla skrikande ...

Av Moa Edsö - 28 juni 2012 21:10

      Kapitel 15. Sista kapitlet.   Återblick. Vi gick längs med en korridor på flygplatsen som ledde till Gate 27, där vi skulle gå på planet tillbaka till London. -Le plan de retour ā Londres laisse en dix minutes. Embarquement se p...

Av Moa Edsö - 27 juni 2012 22:44

Här kommer lite bilder från hotellet som jag var på och som Louis och Annie ska till i fanfic'en. Det är verkligen jättefint!                                 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards