onedirectionboybandstories

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

Summer Love. Kapitel 2.

Av Moa Edsö - 29 juli 2012 13:15

        

Kapitel 2.


Louis's perspektiv.

- What are you doing? frågade Harry.

- I'm trying to learn some swedish. sa jag och kollade upp från boken.

- Cool, tell me something in swedish.

- Ehm.. Hej Harry, vad vill du göra?

-´What does it mean?

- Hello Harry, what do you want to do?

- I want to swim.

- then we'll go to the lake.


Jag och Harry tog på oss badkläder, tog våra handdukar och sprang ner till sjön.

- It's cold! sa Harry och stoppade ner foten o vattnet.

- No, sa jag och dök i.


Efter jag hade hoppat i hoppade Harry med, sen kom Liam, Zayn och Niall och sprang rätt i.

Vi hade säkert badat i en timme när Zayn klev upp och tog sin handduk.

- I'll start with the dinner, sa han och gick upp mot stugan.


Zayn's perspektiv.

Jag gick upp till stugan och kollade i kylskåpet. Tomt. Jag skrev en lapp till killarna som jag la på bordet sen gick jag ut.

Jag stannade där vägen delade sig, jag visste ju inte var mataffären låg för någon stans.

- There's a house, I'll go and ask them, sa jag tyst för mig själv.


jag knackade på dörren

- Hejsan, sa tjejen som öppnade.

- Öhm, Hi.. Do you know where the supermarket is?

- Yes, if you go like 200m in that way, sa hon och pekade nerför vägen.

- Thanks, sa jag och började gå bort från huset.

- Wait, aren't you Zayn Malik?

- Heh, yes I am, sa jag. What's youre name?

- Belinda, sa hon och slängde med det lockiga bruna håret.

- Well thanks Belinda, sa jag och hon stängde dörren.


Wow, hon var söt, riktigt söt..

Det långa mörka håret med dom fina lockarna.. Hennes stora blåa ögon som glittrade och det fina leéndet

Hon kan väl inte bo själv där? eller? Hon kanske var där med sina föreldrar eller med några kompisar preccis som jag.  För hon kan ju inte bo där själv? Nej, hon såg ju ut att vara runt 17 så själv tror jag inte hon var..

Jag borde kanske bjude hem henne till oss nån dag? fast jag måste nog träffa henne lite mera först.


Jag vaknade från mina tankar av att en bil tutade på mig, jag gick nämnligen mitt på vägen..

Men nu såg jag i alla fall mataffären bara en liten bit bort.


När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.

- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.

- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i rummet och satte sig.

- Hehe, youre always hungry Niall, sa Liam och skrattade.

---------------------------

vad sägs om 6  kommentarer sen får ni nästa kapitel c;

 
 
Emma

Emma

29 juli 2012 18:28

MER MER MER D:

http://snigelbajs.tumblr.com

Moa Edsö

29 juli 2012 19:41

Kommer ett nytt imon ;)

 
Ingen bild

Johanna

29 juli 2012 18:50

niiice, meeer!;D

Moa Edsö

29 juli 2012 19:41

Kommer mer imon c;

 
Ingen bild

elin

29 juli 2012 22:52

mera, mera, mera! :D

Moa Edsö

30 juli 2012 20:16

det kommer mer efter 6 kommentarer (;

 
Belinda

Belinda

30 juli 2012 21:26

meeeeeeraaaaa :D

http://mmidnightsun.blogg.se

Moa Edsö

30 juli 2012 22:00

bara två kommentarer till sen börjar jag skriva (;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Edsö - 9 augusti 2012 20:03

        Kapitel 4   återblick.   We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen. - You like...

Av Moa Edsö - 2 augusti 2012 00:30

        Kapitel 3.   Återblick.   När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i ru...

Av Moa Edsö - 28 juli 2012 23:18

Ny ff nu då c: Summer Love         Summer Love.  Kapitel 1. Prolog. Zayn's perspektiv Jag och killarna har ledigt hela sommaren, inga journalister, inga fotografer, inga paparatzis och kanske ledigt från alla skrikande ...

Av Moa Edsö - 28 juni 2012 21:10

      Kapitel 15. Sista kapitlet.   Återblick. Vi gick längs med en korridor på flygplatsen som ledde till Gate 27, där vi skulle gå på planet tillbaka till London. -Le plan de retour ā Londres laisse en dix minutes. Embarquement se p...

Av Moa Edsö - 27 juni 2012 22:44

Här kommer lite bilder från hotellet som jag var på och som Louis och Annie ska till i fanfic'en. Det är verkligen jättefint!                                 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards