onedirectionboybandstories

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Rubrik saknas

Av Moa Edsö - 9 augusti 2012 20:03

       

Kapitel 4


återblick.


We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.
- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen.

- You like her, sa Louis till Zayn.
- Like who?
- Don't play stupid, Belinda ofcourse!
- I dot know.. I've just met her two times.

-------------


Belinda's perspektiv.

- Elin, hur känndes det att träffa Niall då?
- jag vet inte, typ underbart, bäst, awesome, konstigt, och bäst igen.
- Haha, du gillar han eller hur?
- Jag har ju alltid tyckt om han lite extra men nu när jag faktiskt har träffat honom så gillar jag han bara ennu mera. Han är så söt, underbar, snäll.. och hans leénde..

- Elin?!
- Eh va?
- Hahah, du höll på att prata om Niall sen bara slutade och stod och stirrade rätt ut i luften.
- Aha, emn ska vi gå och se om dom vill hänga med ner till sjön?
- Visst, jag sak bara backa min badväska.


Niall's perspektiv.

- I'm hungry.
- Niall, we ate breakfast one hour ago, sa Liam.
- I know but I'm..

*knack knack*

- I'll get it, sa jag och gick mot dörren.
- Hi, we're gonna bath, want to join us? sa Belinda
- Sure, I'm just gonna tell the boys. Want to come in?
- Okey.

Jag stängde dörren efter dom och sen gick vi in till killarna.


Liam's perspektiv.

- Hi, sa jag och killarna till Bell och Elin.
- Hi,  we're gonna bath, want to join us?
- Sure, wait a minute.

- Först den i är en badkruka, skrek Bell och Elin som började springa ner mot vattnet.
- What does thet mean? undrade Zayn.
- I don't know, sa Harry.
- The last one in the water is an idiot, sa Louis och började springa han med och sen började alla springa.

Sist i var Harry som skyllde på att han hade trampat på massor av stenar.
- What did that means? undrade Niall till Elin.
- Niall, I sed that a few minutes ago, sa Louis.
- You did?
- Yep. THe last one in the water is an idiot.
- Aha..


Zayn's perspektiv.

Alla anda pratade med varandra, så jag dör ner under vattnet och simmade mot Bell. Jag såg hennes fötter under vattnet, när jag var tillräckligt nära tog jag snabbt tag i dom och drog ner henne en bit.

- Ahh, what are you doing? Sa Bell och skrattade.
- Not much, sa jag och skrattade.

Hon började stänka vatten på mig och jag simmade längre ut i sjön för att komma undan det.
Men jag skulle inte ha gjort det..


Belinda's perspektiv.

Skrattandes stänkte vi alla vatten på varandra när jag hörde Zayn ropa..
- Help! ..

- Liam, where's Zayn?!
- He swimmed out a bit. But where is he?
- Zaaaaayn? ropade jag och började simma.

------------------------

Jag ber om ursäkt för min engelska, den är inte den bästa precis ;/
8+ kommentarer tills nästa kapitel xx

 
 
Ingen bild

julia:D

15 augusti 2012 19:05

Jättebra jue!!!!!meeer fooort!!!!!<3

Moa Edsö

16 augusti 2012 18:35

Tack c:
Vet inte om jag ska sluta med den.. Inga kommenterar.. Men jag ger det ett försök till ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Edsö - 2 augusti 2012 00:30

        Kapitel 3.   Återblick.   När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i ru...

Av Moa Edsö - 29 juli 2012 13:15

         Kapitel 2.   Louis's perspektiv. - What are you doing? frågade Harry. - I'm trying to learn some swedish. sa jag och kollade upp från boken. - Cool, tell me something in swedish. - Ehm.. Hej Harry, vad vill du göra? -´What...

Av Moa Edsö - 28 juli 2012 23:18

Ny ff nu då c: Summer Love         Summer Love.  Kapitel 1. Prolog. Zayn's perspektiv Jag och killarna har ledigt hela sommaren, inga journalister, inga fotografer, inga paparatzis och kanske ledigt från alla skrikande ...

Av Moa Edsö - 28 juni 2012 21:10

      Kapitel 15. Sista kapitlet.   Återblick. Vi gick längs med en korridor på flygplatsen som ledde till Gate 27, där vi skulle gå på planet tillbaka till London. -Le plan de retour ā Londres laisse en dix minutes. Embarquement se p...

Av Moa Edsö - 27 juni 2012 22:44

Här kommer lite bilder från hotellet som jag var på och som Louis och Annie ska till i fanfic'en. Det är verkligen jättefint!                                 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards