onedirectionboybandstories

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Stole My Heart. Kapitel 12.

Av Moa Edsö - 10 juni 2012 19:33

     

Kapitel 12.

Återblick.

 

Vi hade precis fått gå ombord på flygplanet och jag satt jämte liam och drack min choklad smothie.

Zayn och Emila satt bredvid varnadra, Harry och Lisa med. Och Louis och Annie satt också med varandra.

Högtarlarna började rossla och nån började prata.

- Hello everyone, It's the captain. We are lifting in five minutes.

- Bara fem minuter kvar då, sa Liam och kollade ut genom förstrett.

----------------------

Zayn's persoektiv.

Nu var det bara en halvtimme kvar av flygresan och Emilia sov mot min axel. Hon är så söt!

Jag såg att både Louis och Annie hade somnat mot varandra och att Harry satt och pillade i Lisas hår medans hon vilade. Niall och Liam satt och spelade spel mot varandra.


När jag kollat runt en stund i planet och så väckte jag Emilia med en kyss.

- Är vi framme? frågade hon sömnigt.

- Nej, men strax är vi det.

- Okej, sa hon och började plocka med sitt handbagage.


Det var mitt i natten när vi landade men ändå hörde vi massa fans utanför flygplatsen.

Vi gick längs med korridårerna med våra resväskor släpandes efter oss. Vid entren väntade några säkerhetsvakter på oss och tillsammans med dom gick vi ut. Det blev ett hysteriskt liv och alla fansen skrek, kameror blixtrade och händer försökte nå oss, ett av fansen lyckades på tag i Liam's tröja och rev sönder den.

- meh, inte min favvo tröja, sa Liam lite irriterat.


Äntligen var vi framme vid limousinen och vi kunde köra iväg till hotellet.


Harry's perspektiv.

Det tog ungefär en kvart att köra till hotellet. När vi var där fick vi våra hotells rum. Tjejerna delade på ett rum och vi på ett annat.

Alla var trötta efter den långa dagen och det skulle bli en till lång dag imon med intervjuer och fotograferingar.


När jag vaknade nästa morgon var det fortfarande mörkt ute. Jag gick till fönstret, därifrån kunde man se det upplysta eiffeltornet. Det var så vackert.

Jag väckte dom andra killarna och vi beställde upp lite frukost. Vi skulle vara på en intervju om två timmar, efter intervjun skulle jag ta med Lisa ut på stan.


One Direction's persoektiv. Intervjun.

Hon som hade intervjun med oss hette Alice.

Alice: Hi boys, glad that you could come today.

Liam: Yea, it's nice to be here.

Alice: So how does it feel to have fans all over the world?

Louis: It's fun, we didn't thougt that One Direction would be so big.

Zayn: I agree.

Alice: So boys, which of you is single? Raise a hand if you are.

Det var bara Niall som räckte upp handen.

Alice: Wow, we didn't know that Harry! Do you really have a girlfriend?

Harry: Yes I have.

Alice: Whats her name?

Harry: Lisa.

Alice: Congratiulations Harry. Louis I know that your girlfriends name ís Annie and Liam you have Danielle, but Zayn what's your girlfriends name?

Zayn: Emilia.

Alice: It was great to meet you guys, but the time it out.

Alla: Bye Alice.

-------------------

Ganska kort kapitel, jag vet :// Men aja hoppas det blev bra iaf.

Nästa kapitel kommer efter 7 kommentarer. xx




 
 
lisa

lisa

10 juni 2012 20:29

MER OCH LÄNGRE ! xoxo

http://selmatuva-lisa.bloggplatsen.se

Moa Edsö

10 juni 2012 20:34

komme rmera senare och jag ska bli bättre på att skriva dom längre :// :)

 
Ingen bild

Annie

10 juni 2012 20:29

Bra!

Moa Edsö

10 juni 2012 20:34

Tack (:

 
Ingen bild

Bella

14 juni 2012 22:32

Meer längtar efter mer:) XD

Moa Edsö

15 juni 2012 20:34

Tack, nu när det är sommarlove kommer det nog komma farje dag ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Edsö - 9 augusti 2012 20:03

        Kapitel 4   återblick.   We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen. - You like...

Av Moa Edsö - 2 augusti 2012 00:30

        Kapitel 3.   Återblick.   När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i ru...

Av Moa Edsö - 29 juli 2012 13:15

         Kapitel 2.   Louis's perspektiv. - What are you doing? frågade Harry. - I'm trying to learn some swedish. sa jag och kollade upp från boken. - Cool, tell me something in swedish. - Ehm.. Hej Harry, vad vill du göra? -´What...

Av Moa Edsö - 28 juli 2012 23:18

Ny ff nu då c: Summer Love         Summer Love.  Kapitel 1. Prolog. Zayn's perspektiv Jag och killarna har ledigt hela sommaren, inga journalister, inga fotografer, inga paparatzis och kanske ledigt från alla skrikande ...

Av Moa Edsö - 28 juni 2012 21:10

      Kapitel 15. Sista kapitlet.   Återblick. Vi gick längs med en korridor på flygplatsen som ledde till Gate 27, där vi skulle gå på planet tillbaka till London. -Le plan de retour ā Londres laisse en dix minutes. Embarquement se p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards