onedirectionboybandstories

Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

Stole My Heart. Kapitel 8.

Av Moa Edsö - 24 maj 2012 13:46

        

Kapitel 8.

 Återblick.

Jag tog upp tidningen som jag hade lyckats få med mig i farten in till Lisa. Jag visade henne.

- Ohh jaha.. därför..

- Mmh..vad ska jag göra?

- Ring Lou!

----------------

Annie's perspektiv.

- Hej, sa Louis.

- Lou , hjälp oss. Hela vårt hus är omringat av fotografer..vad ska vi göra? undrade jag förtvivlat.

- Jag såg med tidningen.. Men gå ut bakvägen så kommer vi och hämtar upp er i nästa kvarter.

- Okej

- Vad sa han att vi skulle göra? undrade Lisa nyfiket.

- Vi ska gå ut bakvägen så kommer dom och hämtar oss i nästa kvarter.

- Okej, men det är nog bäst att vi går och väcker Emilia nu.

Vi gick in till Emilia's rum och väkte henne, hon blev förstås inte glad men när hon hörde vad som händer och vad vi ska göra blev hon genast pigg och gick upp ur sängen.

Vi hade slängt på oss lite kläder, fixat oss jättesnabbt ock tryckt i oss lite frukost. Jag var på väg att ta på mig skorna när min mobil pep till.

'Louis <3' visade skärmen. jag tryckte upp meddelandet.

'Vi står och väntar på er i nästa kvarter. puss <3'

Jag knapprade snabbt in ett svar och sa sen till dem andra att vi skulle skynda os för killarna var redan där.

'Vi är klara, kommer om bara någon minut. :* <3'


Louis's perspektiv.

Jag såg Annie's SMS, jag log. Hon är så gullig, vad skulle jag göra utan henne.

Efter knappt två minuter såg vi dom komma gående längs med gatan. När som var framme gav jag Annie en snabb puss innan vi körde hem till oss.


Lisa's perspektiv.

Zayn och Emilia skulle ut på date, så dom stannade inte kvar i huset med oss andra. Istället skulle dom till en riktigt lyxig resturang. Men Louis och Annie skulle laga mat till os så det blir väl minst lika gott det med.

Medans Lou och Annie ställde sig i köket för att laga middagen föreslog Harry att vi två skulle se på en film. Det ville jag ju förstås.

Harry är så söt och omtänksam så såklart fick jag välja film. Det blev en romantisk komedi.

-------------

Ledsen för ett ganska kort kapitel , men kolla mitt senaste inlägg här på bloggen så förstår ni nog varför. xx

Men jag tycker att ni har blivit dåliga på att kommentera, i förra kapitlet fick jag ingea kommentarer all.. Inga kommentarer inga kapitel. Thats it. xx


    
 
Ingen bild

Lisa

24 maj 2012 14:32

JättE bra !

Moa Edsö

24 maj 2012 14:41

Tack lisa

 
Ingen bild

Annie

24 maj 2012 14:59

Bra!

Moa Edsö

24 maj 2012 15:22

Tack :)

 
Ingen bild

Olivia

26 maj 2012 09:44

MER, DEN ÄR JÄTTE BRA!!!

Moa Edsö

26 maj 2012 09:46

Tack :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Edsö - 9 augusti 2012 20:03

        Kapitel 4   återblick.   We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen. - You like...

Av Moa Edsö - 2 augusti 2012 00:30

        Kapitel 3.   Återblick.   När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i ru...

Av Moa Edsö - 29 juli 2012 13:15

         Kapitel 2.   Louis's perspektiv. - What are you doing? frågade Harry. - I'm trying to learn some swedish. sa jag och kollade upp från boken. - Cool, tell me something in swedish. - Ehm.. Hej Harry, vad vill du göra? -´What...

Av Moa Edsö - 28 juli 2012 23:18

Ny ff nu då c: Summer Love         Summer Love.  Kapitel 1. Prolog. Zayn's perspektiv Jag och killarna har ledigt hela sommaren, inga journalister, inga fotografer, inga paparatzis och kanske ledigt från alla skrikande ...

Av Moa Edsö - 28 juni 2012 21:10

      Kapitel 15. Sista kapitlet.   Återblick. Vi gick längs med en korridor på flygplatsen som ledde till Gate 27, där vi skulle gå på planet tillbaka till London. -Le plan de retour ā Londres laisse en dix minutes. Embarquement se p...

Ovido - Quiz & Flashcards