onedirectionboybandstories

Alla inlägg under augusti 2012

Av Moa Edsö - 9 augusti 2012 20:03

       

Kapitel 4


återblick.


We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.
- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen.

- You like her, sa Louis till Zayn.
- Like who?
- Don't play stupid, Belinda ofcourse!
- I dot know.. I've just met her two times.

-------------


Belinda's perspektiv.

- Elin, hur känndes det att träffa Niall då?
- jag vet inte, typ underbart, bäst, awesome, konstigt, och bäst igen.
- Haha, du gillar han eller hur?
- Jag har ju alltid tyckt om han lite extra men nu när jag faktiskt har träffat honom så gillar jag han bara ennu mera. Han är så söt, underbar, snäll.. och hans leénde..

- Elin?!
- Eh va?
- Hahah, du höll på att prata om Niall sen bara slutade och stod och stirrade rätt ut i luften.
- Aha, emn ska vi gå och se om dom vill hänga med ner till sjön?
- Visst, jag sak bara backa min badväska.


Niall's perspektiv.

- I'm hungry.
- Niall, we ate breakfast one hour ago, sa Liam.
- I know but I'm..

*knack knack*

- I'll get it, sa jag och gick mot dörren.
- Hi, we're gonna bath, want to join us? sa Belinda
- Sure, I'm just gonna tell the boys. Want to come in?
- Okey.

Jag stängde dörren efter dom och sen gick vi in till killarna.


Liam's perspektiv.

- Hi, sa jag och killarna till Bell och Elin.
- Hi,  we're gonna bath, want to join us?
- Sure, wait a minute.

- Först den i är en badkruka, skrek Bell och Elin som började springa ner mot vattnet.
- What does thet mean? undrade Zayn.
- I don't know, sa Harry.
- The last one in the water is an idiot, sa Louis och började springa han med och sen började alla springa.

Sist i var Harry som skyllde på att han hade trampat på massor av stenar.
- What did that means? undrade Niall till Elin.
- Niall, I sed that a few minutes ago, sa Louis.
- You did?
- Yep. THe last one in the water is an idiot.
- Aha..


Zayn's perspektiv.

Alla anda pratade med varandra, så jag dör ner under vattnet och simmade mot Bell. Jag såg hennes fötter under vattnet, när jag var tillräckligt nära tog jag snabbt tag i dom och drog ner henne en bit.

- Ahh, what are you doing? Sa Bell och skrattade.
- Not much, sa jag och skrattade.

Hon började stänka vatten på mig och jag simmade längre ut i sjön för att komma undan det.
Men jag skulle inte ha gjort det..


Belinda's perspektiv.

Skrattandes stänkte vi alla vatten på varandra när jag hörde Zayn ropa..
- Help! ..

- Liam, where's Zayn?!
- He swimmed out a bit. But where is he?
- Zaaaaayn? ropade jag och började simma.

------------------------

Jag ber om ursäkt för min engelska, den är inte den bästa precis ;/
8+ kommentarer tills nästa kapitel xx

Av Moa Edsö - 2 augusti 2012 00:30

       

Kapitel 3.


Återblick.


När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.
- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.
- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i rummet och satte sig.
- Hehe, youre always hungry Niall, sa Liam och skrattade.


-------------

Niall's perspektiv.

När alla hade ätit upp hjälptes vi åt med att duka avo ch diska.
Ute var det jättevarmt och hilmen var klarblå så vi bestämde oss för att gå ner till sjön för att bada.

Vi stod nere på bryggan och kollade ut över vattnet när vi såg en tjej vinka åt oss på andra sidan den lilla sjön.
- Who's the girl who waves? undrade Louis.
- Oh, that's Belinda. svarade Zayn.
- How do you know her? undrade Harry.
- I met her when I were looking for the supermarket.
- Let's swim over to them, sa Liam och hoppade i. För nu hade det kommit fram en tjej till från stigen som också vinkade åt oss.


- Who's the other girl Zayn? frågade Louis.
- I don't know, a friend to belinda I guess.

- Hi Belinda, sa Zayn och vinkade till henne när vi närmade oss land.
- Hello, sa tjejerna och vinkade.
- Hi, sa vi andra och hoppade upp på bryggan.
- Hwo are you? frågade jag den blonda tjejen, alltså Belinda's kompis.
- Elin, and you are Niall, stammade hon fram.
- Yeah I am, sa jag och skrattade.


Elin's perspektiv.

Omg, Niall stod framför mig.. Niall Horan. Killen i One Direction jag är kär i. Hela One Direction stod framför mig.. och i badkläder! 
Jag fick behärska mig för att inte börja gråta av glädje.
- Varför sa du inte att det var Zayn i One Direction som knackade på?! viskade jag till Belinda.
- Jag vet inte, jag vart väll själv ganska chockad..

- Are you guys the one who moved in to the little red house?
- Yep, we'll be staying here all summer.
- Nice, sa Belinda.


Jag märkte att Bell (belinda) stod och tittade på zayn nästan hela tiden.
- Gillar du Zayn? viskade jag till henne? det gjorde ju inget om killarna hörde för dom fattade ju ändå inte svenska, men ifall ifall så viskade jag.
- Jag tror det.. sa hon och stod fortfarande och stirrade på Zayn.


Harry's perspektiv.

We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.
- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen.

- You like her, sa Louis till Zayn.
- Like who?
- Don't play stupid, Belinda ofcourse!
- I dot know.. I've just met her two times.

-------------------

Lite längre kapitel denna gången, men som sagt så raderades allt innan och jag var tvungen att skriva om hela detta kapitlet, men det var bara bra för det blev nog lite bättre denna gången ;)

6 kommentarer och sen börjar jag skriva nästa kapitel ;) xx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards