onedirectionboybandstories

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Stole My Heart. Kapitel 6

Av Moa Edsö - 15 maj 2012 19:53

     

Kapitel 6.

Återblick.

Vi var så inne i splet och Niall i sin mat att vi inte märkte att fasn som gick förbi stannade och tog kort. En del av dom gick förbi precis när jag och Annie vann..

---------------------------

Harry's Perspektiv.

När Lou och Annie vann gav Lou henne en stor kram. Man såg verkligen på han att han gillade Annie, och inte bara som en vän.   När Niall hade ätit upp så gick vi därifrån. Lisa och Emilia föreslog att vi skulle åka London Eye, vi allihopa gick med på iden och gick dit. På vägen dit gick vi i en liten klunga förutom Louis och Annie, dom gick lite bakom oss.


Louis's Perspektiv.

Dom andra gick lite framför mig och Annie, men det gjorde inget för det var det vi ville. Vi gick där och småpratade lite men sen blev det tyst. Nästan en pinsam tystnad. Istället för att skämta lite och få henne att skratta trevade jag försiktigt efter hennes hand.

Även nu omedveten om att en del fans fotoraferade.


Annie's Perspektiv.

Jag kände hur Louis tog tag i min hand, väldigt försiktigt, men endå. Jag kramade om hans hand.

 Vi höll handen helva vägen till London Eye, men när vi skulle kliva på var vi tvungna att släppa, fastän att ingen av oss ville.

Louis och jag satt tätt intill varanda, jag hade varit så upptagen av Louis att jag hade glömt att jag var höjdrädd. Men nu när jag tänkte på det blev jag rädd, väldigt rädd.

- Jag är höjdrädd, pep jag ynkligt. Jag tror inte ens att han hörde mig, men det gjorde han.

- Det är okej, du är ju här med mig, sa han och tog tag i min hand igen.

Nu var vi längst upp i London Eye. Det kändes som om vi såg hela London härifrån i den vackra solnedgången.

Där stod Louis coh jag tätt tilsammans, han vände sig mot mig och kollade mig rätt i ögonen. Sen kysste han mig.

--------------------------

Ledsen för ett ganska kort kapitel,men jag hoppas iaf att det blev bra. :)

Kommentera och ställ gärna frågor. Frågorna behöver ju inte vara just om denna fanficken utan dom kan vara om lite annat allmält också. xx <3

Nästa kapitel kommer efter minst 3 kommentarer. <3

    
 
Ingen bild

Annie

15 maj 2012 20:55

Åh, så kul att vara huvudperson! :')

Moa Edsö

15 maj 2012 21:00

Hihi ;))

 
Ingen bild

Wilma!

16 maj 2012 15:30

Den är jätte bra Moa! :D <33

Moa Edsö

16 maj 2012 15:33

Taack:'D

 
Ingen bild

lisa

16 maj 2012 17:38

as bra skriv mer :DDDDDD

Moa Edsö

20 maj 2012 20:45

Tack :D
Kommer ett kapitel nu :) (söndag kväll)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Edsö - 9 augusti 2012 20:03

        Kapitel 4   återblick.   We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen. - You like...

Av Moa Edsö - 2 augusti 2012 00:30

        Kapitel 3.   Återblick.   När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i ru...

Av Moa Edsö - 29 juli 2012 13:15

         Kapitel 2.   Louis's perspektiv. - What are you doing? frågade Harry. - I'm trying to learn some swedish. sa jag och kollade upp från boken. - Cool, tell me something in swedish. - Ehm.. Hej Harry, vad vill du göra? -´What...

Av Moa Edsö - 28 juli 2012 23:18

Ny ff nu då c: Summer Love         Summer Love.  Kapitel 1. Prolog. Zayn's perspektiv Jag och killarna har ledigt hela sommaren, inga journalister, inga fotografer, inga paparatzis och kanske ledigt från alla skrikande ...

Av Moa Edsö - 28 juni 2012 21:10

      Kapitel 15. Sista kapitlet.   Återblick. Vi gick längs med en korridor på flygplatsen som ledde till Gate 27, där vi skulle gå på planet tillbaka till London. -Le plan de retour ā Londres laisse en dix minutes. Embarquement se p...

Ovido - Quiz & Flashcards