onedirectionboybandstories

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

Stole My Heart. Kapitel 4

Av Moa Edsö - 13 maj 2012 15:37

   

kapitel 4

Emilia's Perspektiv.

Jag svarade.

- Hej zayn.

- Hej! jag undrade bara om du ville hitta på något eller så..

- Visst, kan Annie och Lisa följa med?

- Det blir jättebra, jag tar bara med mig Louis och Harry för Liam och Niall är iväg.

- Bra, sa jag glatt.

- Då syns vi kl 4 vid affären.

När vi hade lagt på stod jag bara och log, jag var överlycklig!

- Vem var det? undrade Lisa.

- Zayn, sa jag drömmande.

- Vad ville han då?

- Vi ska träffa dom klockan 4 vid affären.

- Alla? One Direcion?!

- Nej, Liam och Niall är iväg. Så det blir vi tre sen Zayn, Louis och Harry.

- Ohh myyy gooooddd, skrek Lisa och rusade upp på sit rum.


Lisa's Perspektiv.

Oh my god, jag skulle få stäffa Harry Styles. En dröm som skulle gå i uppfyllelse om bara några timmar, jag kunde inte tro det. Jag slängde av mig mina joggingbyxor och sprang in i min walk in closet. Jag tog på mig en gräddfärgad spets tröja, ett par ljusa jeans shorts och ett par vita converse. Sen gick jag in i badrummet och fixade mig, Plattade håret, tog på mig mina favorit ringar och några armband. Sedan sprang jag ner till Annie och Emilia som redan var klara.

- Ska vi gå nu då? undrade jag ivrigt.

- Haha, ja det ska vi sa Annie.


Annie's Perspektiv.

Jag kunde inte tro det, jag skulle få träffa Lou om bara några miuter.

När jag såg affären började mitt hjärta att banka jättehårt, jag var så nervös och lycklig, så att känslan gick inte att beskrivas. Efter yttligare några meter såg jag dom. Dom stod lutade mot väggen och snackade med varandra, då vände sig Zayn om och fick syn på oss, han vinkade. Vi vinkade tillbaka och snabbade på stegen.


Zayn's Perspektiv.

Där kom dom. Emilia's bruna vackra hår slängde i vinden, hon var så ortoligt vacker. Zayn kände att det var något speciellt med henne men han visste inte vad. Han visste bara att han tyckte väldigt mycket om henne.

-----------------------

Ganska kort kapitel, men jag hoppas att det blev bra :) <3

Nästa kapitell kommer efter 4 kommentarer.  pusss <3


   
 
Ingen bild

lisa

13 maj 2012 18:26

as bra!! skriv mer!! :D

Moa Edsö

13 maj 2012 18:27

Tack :D

 
Ingen bild

Annie

13 maj 2012 18:44

(y) :D

Moa Edsö

13 maj 2012 19:22

:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Edsö - 9 augusti 2012 20:03

        Kapitel 4   återblick.   We have to swim back now before it gets darker, sa jag och hoppade i vattnet igen och killaran hoppade i efter mig.- Bye, sa alla och vinkade innan vi började simma bort mot vår brygga igen. - You like...

Av Moa Edsö - 2 augusti 2012 00:30

        Kapitel 3.   Återblick.   När jag hade handlat gick jag hem igen och började laga maten, spagetti och köttfärssås.- Dinneeeer, ropade jag till killarna när allt var framdukat och klart.- I'm sooo hungry! sa Niall som kom in i ru...

Av Moa Edsö - 29 juli 2012 13:15

         Kapitel 2.   Louis's perspektiv. - What are you doing? frågade Harry. - I'm trying to learn some swedish. sa jag och kollade upp från boken. - Cool, tell me something in swedish. - Ehm.. Hej Harry, vad vill du göra? -´What...

Av Moa Edsö - 28 juli 2012 23:18

Ny ff nu då c: Summer Love         Summer Love.  Kapitel 1. Prolog. Zayn's perspektiv Jag och killarna har ledigt hela sommaren, inga journalister, inga fotografer, inga paparatzis och kanske ledigt från alla skrikande ...

Av Moa Edsö - 28 juni 2012 21:10

      Kapitel 15. Sista kapitlet.   Återblick. Vi gick längs med en korridor på flygplatsen som ledde till Gate 27, där vi skulle gå på planet tillbaka till London. -Le plan de retour ā Londres laisse en dix minutes. Embarquement se p...

Ovido - Quiz & Flashcards